• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

Moet Ik Naar De Dokter

Het hulpmiddel met antwoord op de vraag of u naar de dokter moet

  • Gezondheidsklachten
  • Over ons
  • Contact

HAP Westland koppelt zelftriage aan haar telefooncentrale

HAP Westland biedt sinds enige tijd digitale zelftriage aan op haar website. Samen met telefonieleverancier HPS uit Oss leveren wij een nieuwe module, zodat patiënten die een triage hebben uitgevoerd geautomatiseerd in de wachtrij worden geplaatst op basis van urgentie.

De gegevens van de patiënt en de uitgevoerde triage worden meegestuurd, zodat de triagist bij het terugbellen al volledig op de hoogte is van de klacht en gegevens van de patiënt. Naar verwachting kan hierdoor per call 20 tot 30% efficiencywinst worden geboekt.

Footer

Voor de patiënt

  • Veelgestelde vragen
  • Download onze gratis app
  • Gezondheidsklachten
  • Inschrijven nieuwsbrief

Top 5 klachten

  • Hoge bloeddruk
  • Blaasontsteking
  • Buikgriep
  • Koorts
  • Blauwalg

Voor de zorgverlener

  • Nieuws
  • Digitale zelftriage stimuleren
  • Fysiek promotiepakket
  • Digitaal promotiepakket

Over ons

  • Over ons

Contact

Prins Willem-Alexanderlaan 705
7311 ST Apeldoorn

  • Privacy & Cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Algemene voorwaarden
  • Responsible disclosure

© Copyright 2023 - Moet Ik Naar De Dokter